Klacht OnsBrabantNet: voor transitie klanten van onsbrabantnet is het pikken of stikken

E.A. Coors

Betreft gedwongen transitie van provider OnsBrabantneOnsbrabantnet

naar KPN.

Klacht t.a.v.

1. korte periode tussen aankondiging en uitvoering , waardoor geen mogelijkheid om te orienteren op inhoud en prijsstelling concurrerend aanbod

2. Een eerste schrijven waarin foute / te lage tarieven werden voorgespiegeld ( hierdoor leek het dat nieuwe tarieven zeer concurrerend waren )

3. Aankondiging middels mail om transitie-afspraak te maken op website KPN. Website werkte niet. Chat contact met KPN over verzoek afspraak voorkeursdag en -tijd in systeem op te nemen i.v.m. niet werken website. Bleek niet mogelijk, kon enkel via andere afdeling .

4. Onsbrabantnet benaderd en probleem voorgelegd. Ben teruggebeld door medewerkster welke mij verzekerde dat mijn voorkeursdatum en - tijd in systeem was opgenomen en dat KPN daarover een bevestiging zou mailen.

5. Geen bevestiging ontvangen en weer contact Onsbrabantnet . 1000 x excuses , er is iets fout gegaan, voorkeursdatum transitie niet meer mogelijk en moest akkoord gaan met andere datum voor transitie.

6. Nieuwe datum uiteindelijk bevestigd en thuis apparatuur installatie ontvangen, maar zonder een 2e TV ontvanger. Chat - contact KPN om 2e ontvanger na te sturen. Nee, helaas niet mogelijk. KPN kan maar 1 order voor 1 klant tegelijk in haar systemen kwijt. Moet afspraak dan annuleren , nieuwe datum kiezen en dan kan zending 2e TV ontvanger worden meegenomen

7. De ochtend van 17 juni jl. word ik gebeld door transitiemedewerkster van Onsbrabantnet.Er is een prbleeem bij de Kpn m.b.t. het verwerken van afspraken ..........ik wil graag met u een nieuwe afspraak maken !!!???

Hoe is dit mogelijk ? Een transitieproces willen uitvoeren , terwijl de organisatie niet in staat is dit te verwerken. Bij bevestigingsafspraak wordt klant eel verteld dat er kosten in rekening worden gebracht als klant zijn afspraak niet nakomt, maar als ik kostenaspect bij onsbrabanrnet noem krijg ik te horen dat ik vrij ben om een andere provider te kiezen. Fijn !, maar dat was mij al bekend. En voor de goede orde ...ik hen niet gevraagd om deze overstap, het wordt mij opgedrongen !

Nakomen afspraak monteurswerkzaamheden op 22 juni a.s. en ruime vergoeding voor tijd, moeite , maar vooral ergenis in deze treurige overstapsoap !

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?