Klacht OnsBrabantNet: Wijziging in abonnement tijdens jaarkontrakt

Klachtnummer
# 189696
Gebruiker
arie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb bij de internetprovider Ons Brabant Net een Alles-In-Een abonnement met een duur van 1 jaar tot 13-1-2017. Nu hebben zij een tariefsverhoging van 2, 50 euro ingevoerd per 1 -11-2016.
Heb hun gebeld dat dit feitelijk onjuist is, omdat ik een contract heb, nu zeggen zij dat zij het tarief wel mogen verhogen omdat zij de optie aangeven u mag uw abonnement stoppen per 1 november.
Toen heb ik gevraagd zet mijn abonnement eventueel dan per 1 november om in een ander voordeel abonnement dat op hun website staat en dat mag van hun niet omdat zij mij wel aan het contract houden tot januari 2017!
Mijn reactie hierop is: Dit is vreemd, jullie hoeven je niet aan het contract te houden en ik moet dat wel. Zij verklaren hierover, dat ik het contract mag opzeggen.
Hierop heb ik gezegd dat ik dit niet erg klantvriendelijk vind als de klantenservice zegt ga maar naar een andere provider, bijv. Ziggo of KPN, wij kunnen nu niets meer voor u doen, dit zijn onze orders!

De oplossing

Ik vind dat mijn huidige contract moet blijven doorlopen zonder tariefsverhoging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen