Klacht OnsBrabantNet: Wijziging in abonnement tijdens jaarkontrakt

arie

Heb bij de internetprovider Ons Brabant Net een Alles-In-Een abonnement met een duur van 1 jaar tot 13-1-2017. Nu hebben zij een tariefsverhoging van 2, 50 euro ingevoerd per 1 -11-2016.
Heb hun gebeld dat dit feitelijk onjuist is, omdat ik een contract heb, nu zeggen zij dat zij het tarief wel mogen verhogen omdat zij de optie aangeven u mag uw abonnement stoppen per 1 november.
Toen heb ik gevraagd zet mijn abonnement eventueel dan per 1 november om in een ander voordeel abonnement dat op hun website staat en dat mag van hun niet omdat zij mij wel aan het contract houden tot januari 2017!
Mijn reactie hierop is: Dit is vreemd, jullie hoeven je niet aan het contract te houden en ik moet dat wel. Zij verklaren hierover, dat ik het contract mag opzeggen.
Hierop heb ik gezegd dat ik dit niet erg klantvriendelijk vind als de klantenservice zegt ga maar naar een andere provider, bijv. Ziggo of KPN, wij kunnen nu niets meer voor u doen, dit zijn onze orders!

Ik vind dat mijn huidige contract moet blijven doorlopen zonder tariefsverhoging.

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?