Klacht OnsBrabantNet: zomaar afgesloten en slecht behandeld als klant met het oplossen van het probleem

Klachtnummer
# 39817
Gebruiker
onsbrabantnetZIJNoplichters
Datum
0 reacties

Details

Klacht

word ineens lisgekoppeld in de straat dus geen internet telefoon of tv. contact opgenomen met klantenservice en word doodleuk verteld dat er die dag niks meer mee gedaan word . dag erna weer gebeld en word erkend dat de fout bij hun ligt en dat ernaar gekeken word na meerdere malen nog steeds geen verbinding en valt weekend ertussen word niet meegeteld als wachtdag dus weer 2 dagen extra zonder verbinding nu 7 dagen later nog niks . en de klanten service is bij ons brabantnet de slechtste die ik ooit aan de lijn heb gehad. dit is ook al derde keer bij aansluiten dat het problemen geeft . als je lid bent geworden dan kun je de pot op bij deze firma.
klantvriendelijkheid een dikke 0 nul

Gewenste oplossing

verbinding en een compensatie en excuses .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OnsBrabantNet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OnsBrabantNet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen