Klacht Ontbijtjethuis.nl: Belachelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 520168
Gebruiker
Remon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2x lazy valentijnsontbijt besteld tussen 7.30 en 8.30 vanwege dat mn vrouw nog moest Werken en het ontbijt pas om 10.50 aan dus weg verrassing en ontbijt bezorger grote mond en wou het niet meer mee terug nemen
Prijs kwaliteit was ook niet je van het
Een vriendin van ons had dit zelfde ook besteld daar zijn ze nooit komenopdagen
Telefonisch niet te berijken via mail contact 1x mailtje terug gehad met de vraag wat het ordernummer is verder geen antwoorden

De oplossing

Geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remon
Datum
Uiteindelijke oplossing
En nogsteeds niks gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ontbijtjethuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen