Klacht Ontbijtjethuis.nl: Heb een ontbijtje besteld voor iemand zijn verjaardag maar zij heeft niets ontvangen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358246
Gebruiker
ben boos!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ontbijt wel betaald maar niet geleverd.

De oplossing

Of alsnog een ontbijtje leveren of het geld terugstorten!

2 reacties

  1. Auteur
    ben boos!
    Datum
    Na herhaaldelijk heen en weer gemail wil het bedrijf pas het geld retourneren wanneer wij de klacht verwijderen.
    Dat is volgens ons een onjuiste procedure en gaan hier dus ook niet mee accoord.
  2. Auteur
    ben boos!
    Datum
    Ontbijtjethuis heeft toegegeven dat de fout bij hun ligt maar blijft herhalen dat ze eerst de klacht verwijderd willen zien en DAN pas geld willen terugstorten maar dan is de klacht NOG steeds niet verholpen voordat wij de klacht van het internet halen en omdat wij er niet op vertrouwen (gezien alle klachten op het internet) dat ze dan wel bereid zijn om het geld terug te storten sluiten we nu de klacht maar en kunnen we dus fluiten naar ons geld!
    Vind het te schandalig voor woorden dat een bedrijf zo met hun klanten omgaat!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ben boos!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben aangeboden terug te betalen als we eerst de klacht zouden verwijderen. Maar omdat we hier geenszins in geloven gezien alle klachten op het internet, halen we de klacht niet weg en betalen ze dus ook niet! Ze hebben toegegeven dat de chauffeur het ontbijt NIET geleverd heeft dus zij zijn fout in deze en zouden dus EERST het geld terug moeten storten en dan pas mogen eisen dat we de klacht van het internet halen!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ontbijtjethuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen