Klacht Ontbijtjethuis.nl: Ontbijt niet geleverd, wel betaald!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 313522
Gebruiker
GJSM
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Voor afgelopen zondag ontbijt besteld € 46,00
Niet ontvangen...... Telefonisch niet bereikbaar, via mail reactie gekregen dat ze het naar de betreffende locatie sturen. 4 dagen verder nig geen reactie. Weer maar een mail gestuurd.

Gewenste oplossing

Wij willen ons geld terug.
Geboden oplossing
Geen oplossing aangeboden. Reageren nergens op. Stelletje dieven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    GJSM
    Datum
    Tot op heden na meerdere mails, niet opgelost. Nu 3 mnd geleden een ontbijt besteld, nooit gekregen en geen geld terug gehad.
  2. Auteur
    GJSM
    Datum
    Nog steeds niets vernomen..... Ontbijt betaald €46.00 en na 3 mnd geen oplossing .....
    Ze verzinnen elke keer een andere smoes.
  3. Auteur
    GJSM
    Datum
    Graag zou ik reactie willen. Nu 3 maanden later nog geen geld terug......van het niet bexorgde ontbijt. Reageren ook niet meer op mail. Telefonisch niet bereikbaar.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ontbijtjethuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen