Klacht Onthatass.com: gratis boxer misleiding resulteert in membership zonder leeftijds check

Elfje2009

je bestelt een gratis boxershort en zit vervolgens vast aan een membership wat pas na 3x te betalen op te zeggen is

geen leeftijd controle voor minderjarige kinderen

ik heb gebeld met de klantenservice
goed bereikbaar en behulpzaam
ook is de opzeg termijn voor mijn minderjarige dochter geschrapt en het membership per direct stop gezet

wat me steekt is dat mijn dochter vijf weken zakgeld betaald heeft aan een bedrijf wat als missie heeft mensen te misleiden, als ik de stappen zelf doorloop is me op geen moment duidelijk dat ik een lidmaatschap aan ga, ik bevestig hierin niets

er staat vermeld dat je een bericht ontvangt als je gratis proefperiode af loopt, alleen uit deze zin zou je op kunnen maken dat er een abonnement achter zit. dit bericht wordt niet ontvangen(!)
Wel wordt er vermeld "geen verplichtingen" waar de misleiding in zit -> verplichting is dat je blijkbaar een abonnement aan gaat wat je MOET opzeggen wil je niet 9,99 per maand kwijt zijn. Echter heb je NOOIT de keuze gemaakt om 9,99 per maand te gaan betalen. Hoe kan dit? Hoe kan het dat bedrijven op zo'n misleidende manier winst mogen maken?

Onthatass.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Elfje2009
    Gewenste oplossing zou natuurlijk zijn het crediteren van de 9,99 voor iets wat nog niet verzonden / ontvangen laat staan besteld is. (en ja ik blijf me afvragen op welk moment in dit proces je nu werkelijk een "koop" of "membership" aan gaat of bevestigd.
    Elfje2009
    in de tussentijd blijf ik wel bestookt worden met mailtjes van onthatass maar op de klacht geen reactie

mailtje luidt "zit ik echt nergens aan vast? je eerste boxershort probeer je gratis, zonder verplichtingen. na het afronden van de verificatie sturen we jouw gratis boxershort direct op. Je betaald hiervoor helemaal niets"

-einde- niets over een mogelijke koop of membership

pure oplichting

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Onthatass.com?