Klacht Ontstopping-riool.nl: Absurd hoge rekening voor de betreffende werkzaamheden

M. Tap

Goedenavond,

Graag wil ik een klacht indienen over ontstopping-riool.nl
Op 10 oktober jl heeft mijn man contact opgenomen met dit bedrijf i.v.m. een verstopping op van ons appartement in Amstelveen.
Voordat de loodgieter met de klus ging beginnen moest mijn man zijn handtekening zetten dat hij met de klus akkoord ging, anders werden de voorrijkosten berekend. De loodgieter kon geen inschatting maken van de geschatte kosten. De klus duurde nog geen half uur en wij ontvingen een rekening van 974 EUR wat direct afgerekend diende te worden. Een absurd bedrag, maar aangezien hij al getekend had was er geen weg meer terug. Ik heb de maandag erop contact gezocht met dit bedrijf, en gevraagd naar een rapport van de werkzaamheden, want wij willen graag weten wat de oorzaak van de verstopping was. Dit zou ons zo spoedig mogelijk opgestuurd worden. De dag erop en woensdag ook wederom gebeld: nu kreeg ik te horen dat dit 2 dagen zou duren. Intussen kreeg ik wel de rekening nog een keer per mail, maar die hadden wij al in ons bezit. Vrijdag 16 oktober en vandaag 18 oktober weer gebeld, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb de referenties van dit bedrijf op Trustpilot bekeken, en het regent klachten over dit bedrijf. Mijn vraag aan u is of jullie contact met dit bedrijf kunnen opnemen, want in onze ogen, en gezien de referenties op Trustpilot zijn dit oplichters.

ik wil een duidelijk rapport van de oorzaak van de betreffende verstopping en een daarbij passende en billijke rekening.

Wij vinden dat Ontstopping-riool.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-riool.nl?