Klacht Ontstopping-riool.nl: Onredelijke hoge rekening voor slecht werk en niet willen herstellen

Klachtnummer
# 568964
Gebruiker
Gebruiker1536003935
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Veel te hoge rekening, per meter moest er betaald worden, 500 € betaald en binnen een maand en één dag, was de afvoer weer verstopt. Wilden ook niet herstellen binnen de garantieperiode. Mondeling werd er 2 maanden gezegd, achteraf zou dat 1 maand zijn (staat ook nergens). Een zzp-er WESH-sanitaironderhoud was er exact 5 minuten mee bezig. En half uur bezig met onderhandelen want ze wilden veel meer.

Gewenste oplossing

Uiteraard wil ik niet dubbel opgelicht worden, ze hoeven van mij echt niet terug te komen. Bovendien kan ik toch niet wachten wanneer zij mijn probleem komen oplossen dus heb ik al een ander bedrijf ingeschakeld. Ik ben alsnog bereid een redelijke prijs te betalen, dat zou niet meer mogen zijn dan 150 € incl voorrijkosten. Ik wil 350 € terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ontstopping-riool.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ontstopping-riool.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen