Klacht Ontstopping-riool.nl: Onredelijke hoge rekening voor slecht werk en niet willen herstellen

Gebruiker1536003935

Veel te hoge rekening, per meter moest er betaald worden, 500 € betaald en binnen een maand en één dag, was de afvoer weer verstopt. Wilden ook niet herstellen binnen de garantieperiode. Mondeling werd er 2 maanden gezegd, achteraf zou dat 1 maand zijn (staat ook nergens). Een zzp-er WESH-sanitaironderhoud was er exact 5 minuten mee bezig. En half uur bezig met onderhandelen want ze wilden veel meer.

Uiteraard wil ik niet dubbel opgelicht worden, ze hoeven van mij echt niet terug te komen. Bovendien kan ik toch niet wachten wanneer zij mijn probleem komen oplossen dus heb ik al een ander bedrijf ingeschakeld. Ik ben alsnog bereid een redelijke prijs te betalen, dat zou niet meer mogen zijn dan 150 € incl voorrijkosten. Ik wil 350 € terug.

Wij vinden dat Ontstopping-riool.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-riool.nl?