Klacht Ontstopping-riool.nl: opgelicht door 24/7 service riand

Groenewegen14

Ze zijn langsgeweest om mijn gootsteen te ontstoppen. Nadat meneer uitgebreid de tijd nam en daarna nog rustig zijn spullen ging opruimen, schreef hij doodleuk 2x een extra kwartier. Bij het doornemen van de factuur zegt hij 8 meter spiraal te hebben gebruikt. Al met al komt het neer op een rekening van 802 euro. Ik probeerde hier nog over in gesprek te gaan, maar hij was niet voor reden vatbaar. Het probleem leek enigszins verholpen en hij gaf mij het advies het sifon schoon te maken. Toen hij weg was bleek het probleem totaal niet opgelost en heb ik hen gebeld. Twee dagen later kwam er iemand die nog even wat met een ontstopper heeft gedaan, waarna het weer even opgelost leek. Maar wederom bleek dat niet het geval. Toen ik weer belde kreeg ik te horen van een uiterst onbeschofte man dat er maar 1x een garantie afspraak gemaakt kan worden en dat ze niet terug zouden komen.

Aangezien het probleem niet verholpen is, wil ik mijn geld terug

Wij vinden dat Ontstopping-riool.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-riool.nl?