Klacht Ontstopping-riool.nl: Veel betaald zonder bijna enig service, ik wil mijn geld terug

Ecevit

Afgelopen maandag s morgens 00:25 uur kwam een ontstopings monteur van 24/7 service bij ons huis, omdat er spontaan water uit de afvoer kwam. Het water kwam uit het afvoer van wasmachine en uit de afvoer van het wasbak. Het was een onervaren jonge monteur en was echter 20 minuten bezig geweest met de leidingen van afvoer en de rest van de tijd met opruimen van zijn eigen spullen. Het probleem was niet opgelost want er kwam nog steeds water uit de afvoer van keuken onder aanrecht. Hij ging met spiraal van 7 meter 2 keer omheen en zei dat hij verder niets kon doen en dat ik bij de gemeente moest zijn voor dit probleem en dat ik bij hun de notas moest decraleren. Vervolgens ging hij 01:15 uur weg.Ik moest hem 439,59 euro betalen. Dit is toch een grote oplichting , ik wil beleefd blijven maar dit is gewoon diefstal ik heb geen woorden voor. Bedrijf op website heeft een ander naam als wat op mijn bon staat, op mijn bon staat 'riand service' ik heb persoonlijk contact opgenomen later maar ben niet geholpen erg onvriendelijk. Ik heb gebeld met nummer 0850043278

Ik heb voor 20 minuten, zonder enig oolossing bijna 500 euro betaald ik wil mijn geld terug. Graag gegevens van dit bedrijf acterhalen en wil dat ik terug betaald wordt. Wat normaal is.

Wij vinden dat Ontstopping-riool.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-riool.nl?