Klacht Ontstopping-service24.nl : Ik vind dit geen redelijk bedrag zeker de helft teveel

Lientje

Was afspraak zou op 250 euro komen want hij zei in kwatiertje klaarik heb 2 spoelbakken in keuken moest mijn handen op de afvoer houden anders te weinig lucht toen met accu machine waar hij een trekveer in de leiding zou draaien machine kapot heeft toen mijn trekveer geprobeerd werkte nieten ik al die tijd de afvoer van de spoelbakken dicht houden toen na anderhalf uur stofzuiger erop geen resultaat toen zei ik stop maar zei hij ik probeer nog 1 keer en toen was t ineens wel open ik vind dat 587 euro omgerekend 289 euro per uur niet in verhouding voor 2 uurtjes werk heb ook geen factuur gekregen ging hij halen maar was toen zo snel weg zijn jas ligt hier nog dit is gewoon oplichting en dat zou ik graag opgelost zien

Dat ze mij zeker de helft terug betalen ik heb zeker 5x gebeld en werd gezegd we zullen gedeelte terugstorten bij t laatste gesprek vroeg ik waarom hij niets had laten horen en zei mijn naam toen ging de hoorn erop

Wij vinden dat Ontstopping-service24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-service24.nl ?