Klacht Ontstopping-service24.nl : Opgelicht door ontstoppingsbedrijf met valse factuur

Lianne285

IK ben keihard opgelicht. Voordat de meneer zijn werkzaamheden begon liet hij mij de factuur tekenen waar de standdaardkosten van EUR 169 en de voorrijkosten van EUR 35 op staan. In de standaardkosten zit een half uur werk. Indien hij langer bezig zou zijn zou er een toeslag van EUR 29,90 per 15 min bij komen. Hij is 22 min bezig geweest. Dit staat ook op de factuur en het totaal bedrag komt uit op EUR 410,19 (!!). Blijkbaar betaal je bovenop de genoemde kosten nog EUR 15 per meter spiraal die hij gebruikt heeft. Belachelijk. Ik heb onder druk de factuur wel betaald.
Toen ik het nummer van hun site belde (0858882006) om mijn verhaal te doen was de mevrouw zeer onbeschofd en onvriendelijk tegen mij. Het enige wat zij aangaf was dat er geen sprake is van oplichting omdat ik het bedrag zelf betaald heb. Toen ik daar op in ging verbrak zij de verbinding! Dus eerst word ik opgelicht met de factuur en vervolgens zo respectloos behandeld!

Ik wil het bedrag van de factuur terug waarover van te voren niet met mij is gecommuniceerd en waar ik dus ook niet voor getekend heb, te weten EUR 135.

Wij vinden dat Ontstopping-service24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-service24.nl ?