Klacht Ontstopping-service24.nl : Oplichting. Misbruik maken van stress .i.v.m. overstromend riool.

Eijsker

Op zondagavond riool verstopt. Monteur van ontstopping-service24 legt thuis even snel uit wat de mogelijke kosten zijn. Ik ging er mee akkoord en gaf de handtekening. Ik heb er geen verstand van en je zit in de stank, water en troep; je zit in een soort hypnose of impulsaankoop. Drie kwartier later werd de rekening gepresenteerd: €648,00 en ik betaalde. Achteraf sta ik verbaasd van mij zelf!
De rekening van ontstopping-service24.nl is als volgt opgebouwd. Starttarief €169,00. Voorrijkosten: €35,00. Zondagtoeslag +100%. Meerwerk: €29,90. Spiraalkosten 9x €20,00 = €140,00 (er worden helemaal geen kosten gemaakt blijkt achteraf). Stofzuigen: €40,00. Materiaal verbruik: €20,00

Kosten halveren. De helft van het bedrag terug betalen (en dan is de rekening nog aan de hoge kant).

Wij vinden dat Ontstopping-service24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-service24.nl ?