Klacht Ontstopping-service24.nl : Wanprestatie rioolontstopping wordt niet serieus opgelost door bedrijf en is overdreven duur

ZoeteBosbes#706

Vorige week overstromende wc pot, letterlijk de stront in de gang. Meteen het eerste de beste bedrijf gebeld (je hebt geen tijd om op je gemak een offerte te vragen). Na een uur was er een monteur die de riolering via onze wc pot heeft doorgespoten en zo ons probleem (en dat van de buren die ook een overstroomde wc hadden) opgelost voor een vorstelijk bedrag van ca. 900 euro voor 45 minuten werk. Einde verhaal zou je denken. Maar niet veel later hoorden we alweer gegorgel uit de riolering. Ontstopping-service keer op keer gebeld dat de monteur terug moest komen maar telkens weer werd ons gemeld dat ze de monteur niet konden bereiken en dat we zouden worden teruggebeld. Dat gebeurde dus nooit. Uiteindelijk werd ons geadviseerd maar een andere monteur te zoeken want zij konden ons niet helpen. Lekker makkelijk geld verdienen is dat. Afgezien van het belachelijke bedrag wordt het probleem gewoon weer teruggeworpen bij de klant terwijl er duidelijk sprake is van een wanprestatie. Het gaat er bij mij niet in dat een bedrijf externe monteurs inhuurt en niet eens deze monteurs kan bereiken in geval van een klacht. En dat je als bedrijf niet eens de moeite neemt om klachten serieus af te handelen en op te lossen. Ik las ondertussen al veel soortgelijke klachten op internet en vind het onbegrijpelijk dat dit soort bedrijven gewoon hun gang kunnen gaan en misbruik maken van de nood van anderen.

Laat de monteur terugkomen en het probleem oplossen (zonder bijkomende kosten) want de ontstopping is niet goed uitgevoerd. In algemeen: bedrijf hoort klanten serieus te nemen in plaats van te cashen en geen oplossing aan te bieden.

Wij vinden dat Ontstopping-service24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-service24.nl ?