Klacht Ontstopping-service24.nl : Wil dat mijn schade wordt vergoed

Marion van Lankveld

Toetenhoge rekening. Ze komen binnen en beginnen met de kosten meteen. €35 voorrijkosten dat is normaal. Maar dan starttarief €169 en de rest vertellen ze zo vlug dat je het niet allemaal pakt. Wil het annuleren maar dat kost mij ook €90. Dus je laat ze het maken. Ze zijn een klein half uurtje bezig. Maar dan de opmaak rekening. Mevrouw ik ga u maten, je hoeft geen 4 mtr spiraalkosten betalen maar 2mtr. Hij had maar twee meter spiraal bij!! Kosten extra boven op de €169, twee maal €49,95. Maar het eerste hier bovenop is dat mijn natuurstenen keukenvloer is uitgebeten door de HG die nog in de afvoer zat en op mijn vloer is terechtgekomen. Ook had ik hem dat gezegd dat er nog HG in de afvoer zat.
Alles bij alles een heel duur half uur voor mij.
Telefonische kan ik ze niet meer bereiken of ze nemen niet op!
Trouwens er staat geen KVK NUMMER op de factuur!!

Dat ze contact met mij opnemen en mijn schade aan mijn natuurstenen vloer vergoeden.

Wij vinden dat Ontstopping-service24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstopping-service24.nl ?