Klacht Ontstoppings R-ss: Oplichting R-SS Ontstopping

Nope-Rss

R-SS riool ontstoppingsbedrijf vragen absurde prijzen, ik heb voor het ontstoppen van een WC ongeveer €600 moeten afrekenen voor 2,5uur werk. BELACHELIJK! Erg onprofessionele bedrijf die onhygiënisch werkt en absurde prijzen vraagt. Niet inschakelen! Website klopt niets van, ze werken niet professioneel, absurde prijzen en klanten zijn niet tevreden!

De medewerker was ook niet duidelijk met de kosten vooraf. De medewerker heeft enorm onhygiënisch gewerkt, de veer die in en uit de WC gevoerd werd dobberde door mijn huis en heeft schade aangericht aan mijn plinten en houtenvloer. De WC pot is eraf gehaald en na afloop van de werkzaamheden werd gezegd dat we deze weer zelf moesten monteren dat het niet zijn probleem is.

Na afloop van de werkzaamheden werd ik onder druk gezet om maar snel te tekenen want door mij liep zijn dagplanning uit. Hij heeft geen factuur achtergelaten en hij heeft mijn pinbon die ik op het aanrecht (op mijn portomonee!!) had gelegd meegenomen.

De ontstopping bleek gelijk na hij weg was, niet opgelost te zijn, dus ik hun weer gebeld om dit te komen oplossen. Er werd gezegd dat ik teruggebeld zou worden, dat is niet gebeurd. Steeds gebeld en zodra ik mijn adres opnoemde werd er opgehangen. Geen contact mee te krijgen! Ik heb een ander bedrijf moeten inschakelen die constateerde dat er wortels in het riool groeiden met een camera. Het probleem had R-SS zo nooit kunnen oplossen met alleen een veer!

Ik ga aangifte bij de politie doen, rechtsbijstand ingeschakeld, klachten bij google, ACM en overal waar dat kan achtergelaten. Ik raad het iedereen die door hun is opgelicht, ook te doen want anders wordt er niets gedaan tegen dit soort oplichters.

Hun telefoonnummer wijzigt per week, kvk nummer 68332106 staat onder een ander bedrijfsnaam, Mels sloten en sleutels (ook een oplichter zo te lezen op internet). Er staat ook een adres op de factuur ( ik had gelukkig nog een foto hiervan gemaakt) adrian brouwerstraat 27, 5702xb Helmond. Zodra ik contact met ze probeer te zoeken wordt er opgehangen.

R-SS ONTSTOPPING NIET INSCHAKELEN, OPLICHTING! Ik wil niet dat dit andere eerlijke, hardwerkende mensen overkomt!

Ik wil graag mijn eerlijk verdiende geld €600 terug, jullie hebben de verstopping niet verholpen en niet achteraf alsnog opgelost, wanprestatie.

Wij vinden dat Ontstoppings R-ss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstoppings R-ss?