Klacht Ontstoppings R-ss: Probleem (verstopte afvoer) is niet goed verholpen

Dordrecht

Op 15 juli 2019 zat de afvoer van onze keuken verstopt. Er is toen een monteur geweest en het probleem leek opgelost. De monteur heeft aangegeven dar er op de reparatie een garantie van 3 maanden zat en heeft dat ook op de factuur vermeld.
De afvoer loopt sinds een paar weken minder goed door en de laatste dagen blijft er weer langere tijd water in de gootsteen staan.
Gistermiddag (9 september) hebben wij gebeld en geprobeerd een afspraak te maken om opnieuw naar onze afvoer te laten kijken. Er is toegezegd dat we terug zouden worden gebeld. Rond 16.00 uur hebben we zelf meerder keren geprobeerd om een afspraak te maken en is toegezegd dat er binnen een half uur een monteur langs zou komen. Er heeft geen monteur contact met ons opgenomen en er is ook geen monteur langs geweest. Vanmorgen hebben we weer gebeld en toen is er toegezegd dat er na 14.00 uur een monteur zou komen. Rond 14.00 uur zijn wij gebeld door een mevrouw om te controleren of er iemand thuis zou zijn. Toen wij zeiden dat het om een garantie reparatie ging wilde ze geen monteur meer laten komen. Wij hebben opnieuw met jullie gebeld en te horen gekregen dat de monteur die op 15 juli is geweest niet meer wil komen.

Opnieuw een monteur langs sturen om het probleem op te lossen

Wij vinden dat Ontstoppings R-ss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstoppings R-ss?