Klacht Ontstoppings R-ss: R-SS, nepdienst die mensen met riool-problemen oplicht

PeterPannenkoek

Afgelopen week problemen gehad met de gootsteen. Ik belde op en kreeg een man met Belgisch accent aan de lijn. Hoewel ik het gevoel had dat het niet helemaal klopte heb ik toch doorgezet omdat het probleem opgelost moest worden. Men gaf aan dat ik teruggebeld zou worden. Enige momenten later werd ik teruggebeld en de persoon in kwestie kwam op het afgesproken tijdstip aanzetten met een busje zonder logo er op.

Na een korte check gaf hij aan dat er niets aan de hand was en dat ik de voorrijkosten moest betalen. Ik heb dat maar gedaan zodat ik van hem af was.

Na mijn zoektocht via SIDN/TransIP ben ik er achter gekomen dat de website, R-ss.nl, niet door een Nederlander maar in het buitenland is geregistreerd. De enige manier om met de persoon/personen in kwestie in contact te komen is via het emailadres dfkarkas159852@gmail.com. Dit email adres is waarschijnlijk gebruikt om de website aan te maken die pas vanaf 11-5-2019 in de lucht blijkt te zijn. Er zijn op de betreffende website geen contactgegevens bekend.

De betaling heb ik uitgevoerd naar het bankrekeningnummer van de betreffende personen. Morgen ga ik in een trace het adres opzoeken van het betreffende bedrijf en contact opnemen. Daarnaast heb ik 3 camera's aan mijn huis hangen waarvan ik de beelden met de betreffende personen op heb vastgelegd.

Mijn advies voor eenieder die R-SS.nl wil benaderen; doe het niet! Het zijn oplichters/fraudeurs.

Alle betaalde kosten terugstorten / cash retourneren op de rekeningen/adressen van de mensen.

Wij vinden dat Ontstoppings R-ss hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!