Klacht Ontstoppingservice Dekkers: Zeer slechte service waar je heel veel geld voor betaalt!

# 519343
Lonneke

Deze mensen zijn zaterdag bij ons geweest omdat ons toilet was verstopt. De jongen is enige tijd bezig geweest en we betaalden bijna 400 euro VOOR NIETS. Niks was opgelost; wc nog steeds verstopt. Hij adviseerde dat er een (NOG) duurdere service zou komen. Woensdagochtend stond de hele beneden verdieping blank.
Vandaag wel een echt loodgieter op bezoek gehad die het probleem relatief eenvoudig (in 5 minuten) had opgelost.
Er is mogelijk wél schade ontstaan aan de buizen achter het toilet door het eindeloze geprik van de jongeman van bedrijf Dekkers met een veer. Als dat zo is hebben we heel veel schade te verhalen op dit bedrijf!

Nooit mee in zee gaan, waardeloos bedrijf. Je betaalt je scheel voor helemaal niets!

We willen gecompenseerd worden voor de slechte service en het feit dat het probleem niet was opgelost (en wel gemakkelijk oplosbaar bleek!)

Wij vinden dat Ontstoppingservice Dekkers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstoppingservice Dekkers?