Klacht Ontstoppingsservice Nederland: houdt zich niet aan gegeven garantie

kierownik

01-03-2014 hadden wij een verstopping in de keuken. Meneer was heel snel te plaatsen en zei het op te lossen voor 125 euro en 8 weken garantie. Na hem meerdere problemen aan te wijzen heeft hij 1 afvoer doorgeport. wij hebben hem ook gewezen op het feit dat het water in de douchebak omhoog kwam. Meneer liet even water lopen en zei dat het zo wel goed was. En inderdaad het was tijdelijk opgelost tot 2 weken later(14-03). Ik belde en meneer zei hierop dat dit een nieuw probleem was en wij daarom weer moesten betalen. Waarom heb ik 8 weken garantie? Meneer bleef erop staan dat wij opnieuw betaalden en na een lange discussie zei meneer dat hij het dan wel bij voorrijkosten hield. Vandaag zondag(16-03) belde ik wederom op omdat nu overal water omhoog kwam. Na meneer voorgehouden te hebben dat we een garantie periode hebben van 8 weken weigerde hij langs te komen als wij niet de voorrijkosten betaalden en gooide toen de telefoon erop.

Dat de verstopping nu echt verholpen word of geld terug omdat het probleem waar wij voor betaald hebben niet opgelost is zodat we een ander bedrijf kunnen laten komen die het wel kan oplossen.

Wij vinden dat Ontstoppingsservice Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ontstoppingsservice Nederland?