Klacht Ontvanghetgratis.nl: onmogelijk om af te melden van ongevraagde email "service"

Klachtnummer
# 39819
Gebruiker
B.T. Ottow
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds enige maanden ontvang ik per email gratis aanbiedingen van verschillende producten en diensten. Onderaan de mail staat "U ontvangt deze e-mail door uw aanmelding voor onze nieuwsbrief. Indien u geen emails meer wilt ontvangen klik dan hier." Echter, als ik dat doe verschijnt er een internet pagina met de mededeling: "Sorry, uw afmelding is niet juist verwerkt. Wij verzoeken u uw afmelding te e-mailen naar info@ontvanghetgratis.nl."
Dat heb ik de 1e keer gedaan op 24 september en toen heb ik ook een bericht gekregen dat de afmelding correct ontvangen was en binnen uiterlijk 48 uur verwerkt zou worden.
Ik blijf echter ongewenste emails met aanbiedingen krijgen, ondanks meerdere pogingen tot opzegging per internet en email. In één automatic reply stond dat het mail-adres was opgeheven, in een ander dat ik kon bellen: 09005511335, toestel 1058 ( 40 cpm ). Daar ben ik niet aan begonnen. Hoe kom ik hier van af?

De oplossing

stoppen van de emails

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ontvanghetgratis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ontvanghetgratis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen