Klacht Onur Air: Door vertraging op hen en terugreis een dag vakantietijd gemist.

Klachtnummer
# 309493
Gebruiker
pad
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Klacht over vertraging van Tap air Portugal met Vlugt nummer TP 669. Wij zouden 12-6-18 om 7.00 in de ochtend vertrekken vanaf Schiphol naar Lissabon. De Vlugt werd vertraagd naar 13-6-18 om 13.45. op Schiphol werd het nogmaals vertraag naar 15.00.
Op de terugreis met Tap air Portugal met Vlugt nummer TP 668 hadden nogmaals vertraging. De Vlugt zou om 16-06-18 om 18.35 plaatsvinden maar vertraagd naar 20.15. uiteindelijk vlogen we pas om 20.45.

De oplossing

In totaal hebben we een hele dag van onze vakantie gemist door deze vertragingen. Ik zou het op prijs stellen als daar een vergoeding tegenover zou komen te staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onur Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onur Air?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen