Klacht Onur Air: Meer dan 4 uur vertraging van de vlucht

Klachtnummer
# 123549
Gebruiker
TessaDanja97
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zouden op 3 augustus om 11:50 vliegen naar antalya, met onur air. Wij waren om 9 uur 's ochtends op schiphol, toen bleek dat deze eerst vertraagd was naar 15:30. Toen hoorde wij dat dit ook niet ging lukken en zijn we pas om 16:15 gaan vliegen ! Dit betekend een totale vertraging van 4,5 uur. Hierdoor waren wij dus ook ruim 5 uur later als gepland in ons hotel. We kwamen uiteindelijk om 00:30 in het hotel aan.

De oplossing

Volgens de wet krijgen wij voor dit ongemak een vergoeding, vandaar deze melding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onur Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties