Klacht Onur Air: Verschrikkelijke personeel

Klachtnummer
# 332845
Gebruiker
Rogeja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verschrikkelijk onvriendelijke medewerkers, door verkeerde aanwijzing van personeel naar de verkeerde check-in gestuurd waar we uiteindelijk de vlucht op minuten na hebben gemist. We zijn afgewimpeld en genegeetd door een medewerker die weigerde ons verder te helpen en vertelde dat hij ons alleen verder wilde helpen als we een nieuw ticket zouden kopen. Al bij al, NOOIT meer met deze verschrikkelijke airline.

De oplossing

Mij benaderen voor een oplossing. Ik heb nu €300,- moeten betalen voor nieuwe tickets terwijl het de fout is van het personeel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onur Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onur Air?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen