Klacht Onur Air: zaken niet goed op orde , niet altijd vriendelijk

amjb

Krappe beenruimte, vooral bij iemand die niet goed ter been is. Frame kwam door de zitting heen.
Onkundig cabinepersoneel bij noodsituatie. ( kindje dreigt te stikken en niemand weet wat te doen, gaan eromheen staan, zonder actie, geen idee hoe zuurstoffles werkt etc)
Heenreis geen enkel drankje/frisdrank/water te koop. Was niet aangevuld!!! Bloedheet in vliegtuig, niet te doen met een vlucht van ruim 3 uur na ruim een uur vertraging.
Terugreis niet echt vriendelijk personeel. Mensen die slecht ter been zijn, op rij 7 zittend, worden naar achter in het vliegtuig verwezen om naar toilet te gaan. Voorin werd afgesloten door gordijntje en lamp op rood. Dit kan echt niet!!!!
Ook achterin het vliegtuig maar 1 toilet beschikbaar.

voor mij kan niets meer gedaan worden maar in de toekomst zou het fijn zijn voor andere passagiers dat ze beter behandeld worden. Dat personeel opleiding krijgt in noodgevallen. Dat er ALTIJD voldoende drinken aanwezig is. Dat toiletten niet worden afgesloten.

Wij vinden dat Onur Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onur Air?