Klacht Onvo.nl: Geen levering Samsung tv

Klachtnummer
# 87493
Gebruiker
Peter vd Duyn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1 december een Samsung tv besteld voor mijn zoon ter waarde van 178,50 bij Onvo.nl via kieskeurig.nl. tot op heden geen levering en geen contact mogelijkheden meer. Ik heb mijn betaling via Ideal over gemaakt (order 1964 0050001735114553). Inmiddels aangifte gedaan van oplichting.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug of binnen een paar dagen mijn besteld en betaald tv

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onvo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onvo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen