Klacht Onvo.nl: opgelicht

Klachtnummer
# 87760
Gebruiker
e
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 28 nov 2014 een wii u besteld bij onvo.nl. Betaald via ideal.
Product nooit ontvangen, geen reactie op mail, website niet meer te vinden.

Ik was op deze webshop terecht gekomen via kieskeurig.nl, een paar dagen later heeft kieskeurig.nl de webshop ook uit z'n bestand gehaald.

Buiten het feit dat ik dus opgelicht ben door een webshop blijkt dus ook dat het gebruik van "betrouwbare" sites als kieskeurig.nl en betalen via ideal geen enkele garanties of toegevoegde waarde heeft.

De oplossing

ik wil het product geleverd krijgen of het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onvo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onvo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen