Klacht Onvz Zorgverzekeraar: aanmelden nieuwe zorgverzekering wordt nooit geaccepteerd, verschuilen zich achter komende kosten

S. Sonneveld

De zorgverzekering geeft vergoeding voor adhd medicijnen, zodra je aanvraag doet wordt je NIET geaccepteerd!
Waarom bieden ze deze vergoeding? Heb 3 verschillende personen aangemeld op 3 verschillende adressen, en allemaal NIET GEACCEPTEERD!

Belachelijk om mensen te lokken en uiteindelijk NEE te verkopen!!!

Geen reclame maken voor een bepaalde doelgroep, en geen pakketten aanbieden die niet verkocht worden!!!!

S. Sonneveld

Onderstaande is hun reden. Wie gaat zich in godsnaam aanvullend verzekeren voor 4000 euro, iedereen! Maar als je onderstaande regels in acht neemt is dat onmogelijk.
    Kortom, lokkers, verkooppraatjes en totaal geen gevoel voor empathie!
    Het neigt meer naar narcistische discriminatie. Onvz is niet bij de 1e 3 maar bij de laatste 3!!

Helaas kunnen wij uw aanvraag voor de ONVZ Vrije Keuze Optifit niet accepteren.

Een zorgverzekering is bedoeld om je in te dekken tegen kosten waarvan je niet weet of je die ooit gaat maken. Het gaat dus niet om kosten die je al verwacht of waarop je een grotere kans hebt dan gemiddeld. Verzekeraars maken een afweging tussen deze kosten, de kosten die u op dit moment al maakt en de te ontvangen premie.

Aan de hand van uw aanvraag en eventueel aanvullende informatie zijn wij van mening dat er sprake is van een verhoogde kans op kosten. Op grond van deze verwachting kunnen wij de aangevraagde verzekering helaas niet accepteren.

Wel zijn wij bereid de ONVZ Vrije Keuze Benfit te accepteren.

Op onze website www.onvz.nl vindt u informatie over deze verzekering. Wilt u zo vriendelijk zijn ons binnen 7 dagen te laten weten of u hiermee akkoord gaat, zodat wij de aangeboden verzekering voor u in orde kunnen maken? Als wij geen reactie van u ontvangen, gaan wij ervan uit dat u geen gebruik wilt maken van ons voorstel. Wij nemen uw aanvraag dan niet verder in behandeling.

Zeg zelf uw huidige verzekering(en) op
    Omdat wij uw aanvraag nog in behandeling hebben, kunnen wij de huidige zorgverzekeraar niet op tijd verzoeken de verzekering(en) te beëindigen. Wij adviseren u zelf de huidige zorgverzekering te beëindigen.

Meld u op tijd aan
    Als u geen gebruik wilt maken van ons voorstel, wijzen wij u erop dat u zich volgens de Zorgverzekeringswet vóór 1 februari 2018 bij een zorgverzekeraar moet aanmelden. Doet u dit niet, dan is er volgens de Zorgverzekeringswet sprake van een te late aanmelding en eventueel van een onverzekerde periode.

Meer weten?
    Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met ons. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur op 030 639 63 39 of gaat u naar www.onvz.nl.

ONVZ Zorgverzekeraar
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

S. Sonneveld
Overstappen naar een minder dekkende verzekering bij onvz. Overstappen inderdaad maar graag bij een betrouwbare verzekering, waar er wordt mee gedacht in je gezondheidssituatie.................dat is absoluut geen onvz

Ook een klacht indienen over ?