Opgelost door Onvz Zorgverzekeraar: Medicijnrekeningen die "verdwijnen" bij ONVZ?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 351178
Gebruiker
E. Bouthoorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Medicijnrekeningen: op 16-01-2019 twee rekeningen voor medicijnen via app ONVZ ingediend. Op 25-01-2019 e-mail, de ene rekening wordt van het eigen risico afgetrokken. Op de andere nota zal binnenkort een bericht worden gezonden.Op 30-01-2019 nog niets gehoord en tot mijn verbazing is de nota, zowel op de app als op de site ONVZ verdwenen. Er zijn geen openstaande rekeningen meer!
Gebeld met ONVZ op resp. 30-01-2019, 04-02-2019, 08-02-2019 en laatst 15-02-2019. Aardig beantwoord, geen resultaat. Van te druk, tot ik heb al een memo gestuurd, enz. Uiteindelijk zou het toch binnen een week geregeld zijn. Niet dus. Uiteindelijk wordt op 15-02-2019 medegedeeld, dat het bedrag "te klein" is om snel te worden afgehandeld in verband met de drukte. Dus verder kan ik niets meer voor u doen! ik dus ook niet meer. Tot nu toe niets meer gehoord!

De oplossing

Snelle afhandeling van rekeningen, even een telefoontje of een e-mailtje naar de client? Belofte nakomen van afhandeling binnen een week na zoveel telefoontjes van mijn kant. Zichtbaar houden van rekeningen die openstaan of nog in behandeling zijn in app en op de site..

1 reactie

  1. Auteur
    E. Bouthoorn
    Datum
    Tot nu toe (26-02-2019) nog geen enkele reactie ontvangen. Rekening is nog steeds niet verwerkt (afgetrokken van eigen risico).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Bouthoorn
Datum
Uiteindelijke oplossing Rekening is uiteindelijk verrekend met het eigen risico.
Status
opgelost
Beoordeling
content