Klacht Onze-fiets.nl: Als consument wordt je door deze ondernemer belazerd

Rakis

Fiets besteld, na 15 werkdagen nog steeds niks vernomen wanneer fiets geleverd zou worden. Nemen zelf ook geen contact op of nemen de moeite de klant te informeren. Inmiddels toezegging gehad dat op de 30e dag na order moment geleverd zou worden. Speciaal verlof opgenonen en de hele dag thuis gewacht op de fiets. Fiets is niet geleverd. Pas daarna 31 dagen later krijg ik pas te horen dat de fiets niet geleverd kan worden. Genoodzaakt extra kosten moeten maken. Volgens hun algemene voorwaarden zou ik binnen 30 dagen na levering moeten horen of de fiets tijdig geleverd kan worden, hebben ze niet gedaan. Conform hun algemene voorwaarden zou ik recht hebben op schadevergoeding. Heb ik niet gehad. Het geld wat ik betaald heb voor de fiets ook niet terug gehad. Geprobeerd samen tot een oplossing te komen, maar hebben daar geen oor voor. Zeer slechte service en het zijn dieven. Zou niemand aanraden hier een fiets te kopen. Zeer teleurstellend en jammer dat er zulke ondernemers bestaan.

Het geld wat ik heb betaald terugstorten en tegemoetkoming voor de extra kosten die heb gemaakt.

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Rakis
    Jammer dat mijn klacht niet serieus wordt genomen. Nog steeds wachtende op mijn geld.

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?