Klacht Onze-fiets.nl: Bestelling geannuleerd, geen geld terug

Klachtnummer
# 327420
Gebruiker
Jet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ruim 2 weken geleden mijn bestelling geannuleerd en wil graag mijn geld terug. Na ruim 20 keer contact te hebben gezocht en geen reactie te hebben gekregen, nog steeds geen geld terug. Ik heb ze inmiddels ingebreke gesteld en ga binnenkort aangifte doen als ik niet binnen een week mijn geld terug heb.

De oplossing

Direct mijn geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen