Klacht Onze-fiets.nl: betaald voor een fiets maar geen fiets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327615
Gebruiker
Marjolein
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fiets besteld maar niets besteld gekregen. Het is ook onmogelijk om met ze in contact te komen. Openingstijden veranderen elke dag (altijd voicemail ook tijdens de zogenaamde openingstijden) en op mail wordt niet gereageerd. Ik heb mijn bestelling inmiddels geannuleerd maar helaas nog geen geld retour ontvangen!

De oplossing

Ik heb mijn bestelling geannuleerd (binnen 14 dagen) en wil mijn geld retour ontvangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marjolein
    Datum
    Nog geen geld teruggestort gekregen. De site is inmiddels niet meer beschikbaar. Ik ga aangifte doen omdat ik mijn geld terug wil.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marjolein
Datum
Uiteindelijke oplossing
Onze-fiets.nl is niet bereikbaar. Telefoon wordt niet opgenomen en op mail wordt nooit gereageerd. Echt schandalig dit!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?