Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Onze-fiets.nl: De teleurstelling van ons zoontje
Details
Klacht
Wij hebben een cadeau kinderfiets gekocht op 07-06-2018 voor de verjaardag van onze zoontje van 6 .Maar geen fiets heeft ontvangen terwijl deze wel afgelopen vrijdag 15-06 geleverd had moeten zijn . Vaak gebeld naar het bedrijf en e-mailtjes gestuurd .Wordt steeds beloofd om fiets te leveren ,maar geen resultaat. Afgelopen maandag werd gezegd dat fitst vandaag komt .Helaas geen fits. De teleurstelling van ons en ons zoontje erg groot was.
Gewenste oplossing
Graag zo snel mogelijk fiets krijgen. Ons zoontje is erg verdrietig.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.