Klacht Onze-fiets.nl: De teleurstelling van ons zoontje

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 308718
Gebruiker
G.M. Bot
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben een cadeau kinderfiets gekocht op 07-06-2018 voor de verjaardag van onze zoontje van 6 .
Maar geen fiets heeft ontvangen terwijl deze wel afgelopen vrijdag 15-06 geleverd had moeten zijn . Vaak gebeld naar het bedrijf en e-mailtjes gestuurd .Wordt steeds beloofd om fiets te leveren ,maar geen resultaat. Afgelopen maandag werd gezegd dat fitst vandaag komt .Helaas geen fits. De teleurstelling van ons en ons zoontje erg groot was.

Gewenste oplossing

Graag zo snel mogelijk fiets krijgen. Ons zoontje is erg verdrietig.
Geboden oplossing
Geen oplossing . Geen fits , geen geld
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    G.M. Bot
    Datum
    Na weer een paar keer bellen bleek dat de fiets niet meer leverbaar en de oplossing volgens het bedrijf kon er een andere fiets geleverd worden maar deze voldeed niet en dus krijgen wij volgens het bedrijf binnen 3 dagen ons geld terug jammer dit allemaal !! Ons zoontje van 6 is erg teleurgesteld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen