Opgelost door Onze-fiets.nl: Geen fiets en geen geld terug

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 326631
Gebruiker
Thalita Cangieter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

22 augustus fiets besteld nog steeds niks ontvangen. Vanaf 5 september constant contact opgenomen. 26 september is de bestelling geannuleerd. Nu nog steeds geen geld ontvangen. Heb vandaag aangiften gedaani

De oplossing

Wil mij geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Thalita Cangieter
    Datum
    Helaas nog steeds niks ontvangen. Nu hebben ze vanochtend belooft dat het direct via een andere bank word overgemaakt en dat het uiterlijk morgen binnen zou zijn, maar ik ben er bang voor
  2. Auteur
    Thalita Cangieter
    Datum
    Eindelijk stond het geld vanochtend op de bank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thalita Cangieter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na lang wachten hebben ze eindelijk mijn geld terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen