Opgelost door Onze-fiets.nl: geen fiets gekregen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 326609
Gebruiker
Timmerman fietsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een op 26 september besteld is niets ontvangen

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Timmerman fietsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
eerst aangifte doen politie tweede moet ze kijken waar gaat het bedraag naar toe bij mij was naar sisow en heb ik met ze contact opgenomen en toen moet ik een officiële klacht indienen naar klachten@sisow.nl en toen heeft de eigenaar van onze-fietsen.nl mij gebeld en over 7 dagen heb ik de fiets gekregen. ze zijn wel oplichters ze hebben 2 internet marketing 1- Onze-fietsen.nl 2- BikeDepot.nl met zelfde adres en zijn adres is apartment volgens mij
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen