Klacht Onze-fiets.nl: Goederen betaald maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 322855
Gebruiker
Teleurgesteld#hetzaltochniet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben geprobeerd een fiets te kopen bij onze-fietsen.nl voor onze dochter haar 7e verjaardag.

Het kopen van de fiets is gelukt wij hebben op 3 september 2018 19:34 € 175,00 betaald.
Echter na betaling en een week wachten nog geen reactie of bevestigingmail van de aankoop. ondanks mailtjes en telefonisch contact geprobeert te krijgen nog geen reactie gehad.

onderstaande bevestiging hebben wij van onze bank

Begunstigde : Stichting Sisow inzake www.bikedepot.nl
omschrijving : Onze-fiets.nl order no 7198
Bedrag : € 175,00
IBAN Begunstigde : NL40INGB0654880735

De oplossing

Of ze kunnen de fiets in goede orde leveren of ze geven het geld terug wat is betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Teleurgesteld#hetzaltochniet
    Datum
    tot op heden nog geen reactie opmail/chat of telefoon gehad

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen