Opgelost door Onze-fiets.nl: Hoop woorden, geen daden. Geen fiets, geld weg.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 326613
Gebruiker
Bbqoen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het niet leveren van een kinderfiets, geld terug gevraagd. Tientallen berichten achter gelaten en tientallen keren gebeld. Tekens uitstel berichten, maar geen daad. Laatste week wordt er ook niet meer opgenomen, omdat dagelijks de openingstijden worden gewijzigd.

De oplossing

Dat mijn geld terug wordt gestort. Zelf ondertussen al een andere fiets gekocht, omdat ik het mijn huilende dochter niet meer kreeg uitgelegd waarom ze nog steeds geen beloofde fiets had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bbqoen
Datum
Uiteindelijke oplossing
na het plaatsen van mijn klacht hier op de site, werd het geld opeens, zonder bericht overgemaakt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen