Opgelost door Onze-fiets.nl: Niet nakomen van afspraken terwijl er wel betaald is

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 323047
Gebruiker
marko
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind augustus een fiets besteld en betaald, deze is niet geleverd en op diverse contactpogingen via email en telefoon wordt niet gereageeerd.

De oplossing

Geld terugstorten of de bestelling binnen 5 werkdagen alsnog leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    marko
    Datum
    vorige week na een aantal telefoontjes eindelijk iemand te pakken gekregen. Er werd beloofd dat de fiets vrijdag zou worden verstuurd, en ik een tracking email zou ontvangen. Vooralsnog niets gezien...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag is de fiets geleverd na herhaaldelijk bellen over de levering. product ziet er goed uit, dus dat is wel fijn!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen