Klacht Onze-fiets.nl: Opgelicht door onze-fiets.nl

Klachtnummer
# 306686
Gebruiker
Marijkeboos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

,wij hebben een kinderfiets besteld bij onze-fiets ( Bike-depot en actiefiets) en betaald op 8-5-2018. Ondanks meerdere malen contact via mail en telefoon nkg steeds geen fiets. Gisteren zou de fiets geleverd worden. Kreeg zelfs een track nummer van de DHL, echter kon de DHL mij vertellen dat dat track nummer niet naar mijn adres zou komen maar na mustaffa in nieuw Vennep. Vandaag gebeld en de bestelling geannuleerd met het verzoek tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

De oplossing

Terugbetaling van het bedrag van 279€

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen