Klacht Onze-fiets.nl: Oplichting?!

Dinobeebie12

Ondanks dat alle onderstaande recensies niet hoopgevend zijn... hoop ik toch nog op een gelukje! Ruim twee weken geleden een fiets besteld voor jarige dochter, uiteraard meteen betaald maar 3 keer raden.. daarna niets meer vernomen! Op mail wordt niet gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen en chatfunctie op website werkt niet.
Als dit bedrijf mij daadwerkelijk heeft opgelicht... dan weet ik mij geen raad. Met mijn laatste geld een cadeautje gekocht voor onze jarige dochter en straks met lege handen :-(

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dinobeebie12
De verjaardag van mijn dochter is inmiddels geweest. Van ‘onze fiets’ heb ik helemaal niets meer vernomen en dus geen fiets als verjaardagscadeau. Wat ontzettend triest dit!! Ik kan me hier zo vreselijk boos en verdrietig om maken. Hoe kan het nou dat er zulke mensen/bedrijven bestaan?! Waarom heeft dit bedrijf bestaansrecht en is er niemand die iets kan veranderen aan deze praktijk. Van mijn bij elkaar geschraapte spaargeld, bestel ik een fiets, om vervolgens met lege handen achter te blijven. Onze-fiets, ik hoop dat jullie geen nacht lekker slapen. Net als ik!

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?