Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Onze-fiets.nl: Wel betaald, geen levering of geld terug.
Details
Klacht
Op 12 oktober een fiets besteld en betaald bij onze-fiets.nl. De fiets zou 25 oktober geleverd worden. Verkoper heeft de site offline gehaald en reageert niet meer op telefoontjes en mailtjes.Zag dat deze persoon eerder ook al handelde onder Bikedepot en Actie-fiets. Ook onder de aandacht gebracht bij Kassa en Radar eerder dit jaar.
Heb inmiddels aangifte gedaan. Bij minimaal 3 aangiftes wordt er sowieso een zaak van gemaakt.
Gewenste oplossing
Geld terugstorten AUBBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.