Klacht Onze-fiets.nl: wel betaald, nog geen levering of indicatie van levering.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328593
Gebruiker
Klamaja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een fiets besteld voor onze dochter.
nu proberen we te achterhalen wanneer we de fiets geleverd krijgen, maar krijg steeds geen reactie, ondanks al 3 dagen mailen.
vandaag mail gehad van de klantenservice of we gisteren geen mail hebben gehad omtrent de leverdatum, binnen direct gereageerd. maar nu wederom stil....

De oplossing

de fiets zsm leveren of geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onze-fiets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klamaja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na telefonisch contact met een iemand van onze fiets.nl zou de fiets op 27 okt bezorgd worden.... helaas zijn we nu week verder geen fiets, elke dag gebeld met nummer wat op de site stond elke dag een bandje. En site is uit de lucht grrrrrrrrrr
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onze-fiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen