Klacht Oopoeh: Teleurstelelnde dienstverlening

m

Aanmelding bij deze organisatie kost € 45,-. Hiervoor heb je niet de garantie dat je ook een dienst geleverd krijgt. Vervolgens mag je als betalende klant een verzoek doen om voorgesteld te worden aan een oppas. Oopoeh bepaalt in samenspraak met de oppas of er überhaupt sprake is van een mogelijke match. Jij krijgt, als betalende klant, niet de mogelijkheid de oppas telefonisch te spreken om je verzoek toe te lichten. Als Oophoe of de oppas bij voorbaat al denkt dat er geen match is, dan heb je dus gewoon pech en krijg je geen contact met de oppas. Je kunt een nieuw verzoek indienen, maar dat wordt op dezelfde wijze afgehandeld.
En als er dan vervolgens wel contact komt, dan blijkt dat het profiel van de oppas vaak (in mijn geval drie keer) niet overeenkomt met wat de oppas in werkelijkheid wil. Kortom de kans dat het tot een succesvolle match komt is nihil. Een enorme teleurstelling en ik voel me aardig opgelicht.

Terugbetaling van het inschrijfgeld

Wij vinden dat Oopoeh hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oopoeh?