Opgelost door Oostappen Groep: 17,50 wijzigingskosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260108
Gebruiker
JC Buijs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongeveer 3 weken voor ons verblijf van 3 nachten geef ik door dat er 1 persoon minder mee gaat door persoonlijke omstandigheden. Wij hadden inmiddels de hele reissom betaald. Dit wordt keurig verwerkt en in eerste instantie staat bij mijn reservering dat ik een klein bedrag van 12,65 terug zou krijgen ivm geen bedlinnen etc. Iets later staat er ineens dat ik nog 4,85 moet betalen. Dus ik vraag om uitleg per mail. Na meerdere reminder mails ontvang ik het antwoord dat in de brekingsvoorwaarden staat dat voor wijzigingen 17,50 in rekening wordt gebracht. Dat bedrag is in ons geval dus 4,85 hoger dan als ik deze wijziging niet had doorgegeven. Als ik deze wijziging niet had doorgegeven waren de gegevens van de personen die tzt op het park verblijven dus niet actueel geweest en had de Oostappen Groep in het kader van een calamiteit geen juiste registratie van op het park zijnde personen gehad. Dus een onveilige en vanuit veiligheid een ongewenste situatie. Ik kan mij niet voorstellen dat de Oostappen groep met dit beleid stimuleert dat wijzigingen niet worden doorgegeven. Ik heb een aantal keren per mail het verzoek gedaan dit te heroverwegen, maar de Oostappen Groep blijft bij haar standpunt van het in rekening brengen van wijzigingskosten.

De oplossing

Het in deze situatie niet in rekening brengen van de wijzigingskosten

1 reactie

  1. Auteur
    JC Buijs
    Datum
    De Oostappen groep heeft binnen 1 dag gereageerd met het voorstel geen extra kosten voor de wijziging in rekening te brengen. Dus hiermee is de klacht prima opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JC Buijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen