Klacht Oostappen Groep: Alles slecht ergst zwembad gesloten

Jenkins

Droomgaard slechtste vakantiepark nooit!!!
Boek vakantie tijdens schoolvakantie met zwemparadijs. Is op 1 dag na zwembad gesloten tijdens hele midweek. Ook onverwachts gezien we bij inchecken openingstijden van horeca en zwembad kregen maar zijn tussentijds gewijzigd door manager. Bij receptie en manager geen gehoor. Verder tv die het niet doet of storing geeft. Ontbrekend en kapot inventaris en douchekop. Hier wordt niks aan gedaan. Wifi in horeca doet het niet. Tennisbaan net hangt te laag. Geen passende oplossingen tijdens verblijf noch door personeel receptie , parkmanager en 0900 telefoonnummer van Oostappen
Gr JeanMarie

Geld terug

Jenkins
    Probleem en klacht niet opgelost
    Ook geen reactie op laatste 2 mails
    Nog geen reactie
    Jenkins
    Nog steeds geen reactie!!!!!!
    Jenkins
    Nog steeds geen reactie op mijn mail.

Boek GEEN vakantie bij Oostappen groep slecht vakantie park en slechte klantenservice
    Schandalig geen reactie.
    Slechtste klantenservice ooit.
    Slechtste vakantie nooit
    Jenkins
    Ik vraag een reactie van de Oostappen groep en niks gehoord. Slechtste vakantie park ooit en slechtste klantenservice.
    Jenkins
    Weer geen reactie. Consumentenbond wat doet u hiervan?
    Jenkins
    Waar blijft de reactie. Ronduit schandalig. En wat doet de consumentenbond?
    BOEK GEEN VAKANTIE BIJ OOSTAPPEN
    Zie voorgaande berichten
    Jenkins
    Ik verwacht een reactie van Oostappen vakantie klantenservice. Dit zegt genoeg lijkt me. Slecht vakantie Park en klantonvriendelijk
    Jenkins
    Nog steeds geen reactie. Dat zegt genoeg!
    Jenkins
    Nog steeds geen reactie. Dat zegt genoeg!
    Reactie, not steeds geen
    Jenkins
    Waarom zorgt de Consumentenbond niet dat het vakantie park management van Oostappen groep een fatsoenlijk antwoord en of compensatie geeft op mijn klachten