Klacht Oostappen Groep: Annulering door Oostappen zelf na overboeking park Marina Beach!!!

M Ton

Op vrij 18 juli 2014 een comfort home geboekt op Oostappen Marina Beach via vakantieveilingen voor midweek 21-07 tot 25-07 á € 159 (+€5 vakantieveilingen). Direct betaald. Door storing bij Oostappen konden wij de boeking dat weekend niet bevestigen. Op aanraden van vakantieveilingen maandag alsnog tel bevestigd bij Marina Beach zelf. Waardebonnr van vakantieveilingen is 9505749/141982330, het boekingsnr van Marina Beach doorgegeven door mevr. Casy is 11814007907. Zij verzekerde mij dat ik niet voor niets van Amsterdam naar Zeeland zou rijden. 's Middags in de rij voor de receptie kreeg ik tel van Oostappen het park is overboekt. We konden naar huis, er was geen alternatief en het geld zou binnen 14 dagen teruggestort worden. Veel extra kosten gemaakt! Reis 2x214km á €0,20=€85,60 , extra personeel €240,- , lang weekend ter vervanging €108,- duurder. Plus de €165,- die ik nog niet terug heb! Na veel goede ervaringen met Oostappen is dit wel een hele slechte! Oplossing?

Geld van de vakantie terug en schadevergoeding van de extra gemaakte kosten.

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?