Klacht Oostappen Groep: Arnhem ooststappen reeenveld

Den

Onze eerste ervaring met ooststappen park is buitengewoon teleurstellend.
De oorzaak hiervan is , als eerste de ligging van het park/ locatie reeenveld zo goed als direct aan de A12. Dit is uiteraard geen prettige achtergrondruis 24 uur per dag.
De zogenaamde 6 tot 8 persoonscaravan is geschikt voor Max 4 personen met een lengte tot 1.60m gebaseerd om de matras/ bedlengte van de slapgelegenheden in de caravan. De bedbodem, voor zover je daarvan kan spreken is een spaanplaatje van een paar centimeter..... Wat betreft het keukenblokje, is ok alleen de koelkast valt van ellende bijna uit elkaar.... En is wederom gebaseerd op een man man of 3/4 eten per week..Dus erg klein. Douche en toilet zitten bij elkaar in 1 ruimte, wel zo gezellig ;).
Het zwembad is ook niet echt je van het, erg koud en personeel niet vriendelijk. Weblogs er een sauna en Turks stoombad en whirlpool die prima zijn. WiFi is overigens ook erg slecht.
Al met al , voor geen leuke ervaring.

Wees eerlijk in communicatie naar de klant, zet echte informatie op jullie site en maak het niet mooier dan het is.

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?