Klacht Oostappen Groep: Deur van accomodatie kon niet gesloten worden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552220
Gebruiker
Birgit
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Op maandag 16 augustus aangekomen bij Oostappen Marina Beach.
Na een uur in de rij buiten eindelijk het pasje en beddengoed voor onze caravan.

Bij aankomst caravan bleek dat we geen pasjes slot hadden, maar een slot met sleutel (caravan A026) en dus kon ik weer terug in de rij.
Uiteindelijk waren we om 17.00 in onze caravan (aankomsttijd 15.00 uur).

Deur openen ging al moeilijk, en deur op slot doen bleek helemaal onmogelijk. Het slot en de deur zelf waren geforceerd en sloten niet meer (zie foto's). Hierdoor waren wij genoodzaakt in de caravan te blijven, je gaat immers niet alleen uit eten als je met zijn tweeën bent tocht?
Zelf maar naar de scnakbar gelopen omdat we na onze reis toch wel wat trek hadden gekregen. Hier ook weer een uur in de rij gestaan omdat er maar 1 iemand aan het werk was.

Die maandagmiddag gelijk melding gemaakt bij receptie, er zou iemand komen. De hele nacht amper geslapen aangezien de deur gewoon open stond, en dit niet echt vertrouwd was in onze ogen.
Dinsdagmorgen om 10 uur gelijk weer melding gemaakt, er zou weer z.s.m. iemand komen. Uiteindelijk na de hele dag in de caravan te hebben gewacht, en meermaals naar receptie te zijn gelopen was het probleem om 17.00 uur verholpen. Wij konden nog net boodschappen doen samen voor het eten, en toen was de dag al voorbij.

Een dag die wij er graag op uit waren getrokken, of althans.. anders dan wachtend (sinds de vorige dag 17.00 uur) op iemand die onze deur kwam repareren. Onbeheerd je spullen achter laten staat ook niemand voor in, dus wij hadden verder geen keuze.

Graag zouden wij dan ook restitutie van deze verloren dag buiten onze schuld om terug zien. Wij boeken immers een accomodatie waar wij ervan uitgaan dat we veilig en met een werkende sleutel (geen pasje zoals bij aankomst ons werd overhandigd) onze gang kunnen gaan.

Overigens was de caravan ook echt niet bezemschoon achter gelaten. Her en der nog etensresten, oud filterzakje in koffiezetapparaat, leeg bierkrat in keukenkastje, vieze prullenbak.

De oplossing

Graag zouden wij een restitutie zien voor denacht en dag dat wij genoodzaakt waren in de caravan te blijven aangezien de deur niet dicht kon.

1 reactie

  1. Auteur
    Birgit
    Datum
    Nog niet opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Birgit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niks van ze gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen