Klacht Oostappen Groep: Door gezondheidsredenen omboeken, tegoedbon, voucher NIET TOEGESTAAN

Arthur

Door gezondheidsomstandigheden, namelijk het uittrekken van de verstandskies van mijn vrouw 1 dag voor aankomst, heb ik vanaf 5 dagen voor aankomstdag 21 mei, heb meerdere malen contact opnemen met de vakantiepark Prinsenmeer met verzoek om de reis om te boeken, tegoedbon of voucher te ontvangen (dus ik vraag geen geld terug), maar ze willen ons niet helpen en bieden geen oplossing. Als je annuleert dan ben je 90 tot 100% je geld kwijt! Ik vind het geen klantgerichte dienstverlening.
Ik vraag me af of ik als consument geen recht heb voor bedenktijd of dergelijks? Ik ben zeer ontevreden!

Graag omboeken, een tegoedbon of voucher geven om een andere reis te plannen

Arthur
    Oostappen reageert niet, ze hebben niets te zeggen.
    Geen reactie.

Arthur
Geen antwoord en geen oplossing van het probleem. Het was geen leuk verblijf, mijn vrouw na het trekken van 2 verstandskiezen was niet blij (het was een spoed behandeling), bovendien was de zwembad niet open terwijl nog voor onze aankomst de regering had aangekondigd dat de zwembaden open kunnen, maar zo te zien ze willen ze liever de zwembad niet opendoen om nog even geld te besparen..

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?